loading...
amazing
navid بازدید : 19 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 Laugh Grin

ﺗﺎﺛﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ

ﺍﻭﻧﻢ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭﺵ ﭘﺸﺖ ﭘﻨﺠﺮﻩ

ﺭﻭﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﻞ میذﺍﺷﺖ، ﭘﻮﺭﺷﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺭﻭﯼ
ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻫﺎﯼ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ، ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ ﺑﺬﺍﺭﻩ

56562_ghati1.gif

ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ …

ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ: ﭼﯿﻪ ؟؟ ﭼﺘﻪ ؟؟؟

ﻣﯿﮕﻪ :

ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ﯾﺎ ﺩﺍﺭﯼ

ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯼ ..

81872_ghayem.gif

شبا شباى نزديك به امتحانه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چراغارو خاموش كنيد محفل معنوى بشه
ميخوام امشب دلاتونو ببرم پيش عمه ی استاد

46362_garm.gif

خــــــاک تو سرت من هم سن تو بودم 10 تا پیج میچرخوندم
.
.
.
.
.
.
.
از سری سر کوفتایی من به بچم

52952_(12).gif

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺧﺪﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺧﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ

ﻛﻪ ﻭختی ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺸﻘﻢ!

وختیم ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﺑﻴﺸﻌﻮﺭ ﻣﺴﺨﺮﻡ ﻣﻴﻜﻨﻲ؟!

29682_gholi_poshte_parde.gif

مورد داشتيم طرف تا 1 ماه بعد عروسي

هنوز اسم شوهرش تو گوشيش ” BMW مشكي الهيه ”  Save بوده..

32362_(18).gif

اولین جملۀ دخترا بعد از یه مدت بی خبری :
“شوهر کردی؟”

74172_gholi_daman.gif

سر امتحان به دختره میگم: برسونیا!
میگه چیرو??!!!!
گفتم: سلام گرممو به عمه ات! مردشور کلیپستو ببرن

47422_damagh.gif

ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺑﺎﺳﻦ ﺑﻪ ﺷﻮﻓﺎﮊ …
ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻟﺬﺕ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﻮﯼ ﻣﺤﺴﻮﺏ میشه..!

61312_1111.gif

به دخترعموم که 5سالشه ميگم :دخترا موشن مثه خرگوشن!
ميگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ايم!
اصلا يه وضعي شده به خدا!

81872_ghayem.gif

بـه نــظر من 

درجوانی پاک بودن مشکلست ،

علتش هم دختران خوشگلست

77352_2222.gif

و در اخر

این که من توسط خدا خلق شدم

باز هم چیزی از ارزشهای خدا کم نمیشه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام چه طوريين؟؟؟؟؟ اين وبلاگ رو من جهت خنده ايجاد كردم اميدوارم خوشتون بياد در ضمن كپي برداري از وبلاگم ازاد است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 788
  • بازدید کلی : 15,587